«Σταγόνα – Σταγόνα»: Έκθεση για το νερό

«Το μέλλον που θέλουμε: Σταγόνα – Σταγόνα» είναι ο τίτλος έκθεσης αφίσας με θέμα το νερό, που διοργανώνει στο Φουαγιέ του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης, από τις 22 ως τις 30 Μαρτίου 2014,
η Θεσσαλονίκη – Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας σε συνεργασία με το Περιφερειακό Kέντρο Πληροφόρησης του ΟΗΕ. Η έκθεση οργανώνεται με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού (22 Μαρτίου).

Η έκθεση αποτελεί μια αξιέπαινη κίνηση και ελπίζουμε να έχει συνέχεια στα πλαίσια του προβληματισμού για το μέλλον του νερού. Είναι, επίσης, ιδιαίτερης σημασίας η συμμετοχή και η δραστηριοποίηση της νεολαίας και του καλλιτεχνικού χώρου στην προσπάθεια διάσωσης του νερού της πόλης μας καθώς προσδίδει μια διαφορετική ποιότητα στις προσπάθειες μας.

Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου:

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  
                           
«Σταγόνα – Σταγόνα»: Έκθεση για το νερό
 
«Το μέλλον που θέλουμε:  Σταγόνα – Σταγόνα» είναι ο τίτλος έκθεσης αφίσας με θέμα το νερό, έναν πολύτιμο φυσικό πόρο, που διοργανώνει  στο Φουαγιέ του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης, από τις 22 ως τις 30 Μαρτίου 2014, η Θεσσαλονίκη – Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας σε συνεργασία με το Περιφερειακό  Kέντρο  Πληροφόρησης του ΟΗΕ (UNRIC).

Η έκθεση διοργανώνεται με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού (22 Μαρτίου). Τα εγκαίνια  θα γίνουν τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014 (18.00) από τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη.

Στον χώρο του Φουαγιέ θα παρουσιαστούν   30 συμμετοχές που διακρίθηκαν στον διεθνή διαγωνισμό διαφήμισης «Σταγόνα – Σταγόνα» και φέρουν την υπογραφή καλλιτεχνών από χώρες όπως η Ιταλία, η Βρετανία, η Ρωσία, η Σουηδία, η Βουλγαρία, η Τουρκία και η Ελλάδα. Ο διαγωνισμός  ήταν μια πρωτοβουλία του Περιφερειακού Kέντρου Πληροφόρησης του ΟΗΕ (UNRIC), σε συνεργασία με το πρόγραμμα του ΟΗΕ για το Περιβάλλον (UNEP)  και το Γραφείο της ‘Υπατης Αρμοστείας  του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, με την υποστήριξη του Συμβουλίου Υπουργών των Σκανδιναβικών Χωρών.

Σκοπός του διαγωνισμού ήταν η δημιουργία έντυπων διαφημίσεων με θέμα την ανάγκη για προστασία  του πολύτιμου νερού.

Συνολικά υποβλήθηκαν 3500 έργα από 45 ευρωπαϊκές χώρες. Νικήτρια αναδείχτηκε η συμμετοχή του Ιταλού  Ντανιέλε Γκασπάρι με τίτλο «Η σπατάλη του νερού θα σκοτώσει τον μέλλον».

Σύμφωνα με τη διευθύντρια του UNRIC Αφσανέ Μπασίρ - Πουρ, ο διαγωνισμός υπογράμμισε τη σημασία της προστασίας του νερού, του πολυτιμότερου και πεπερασμένου αυτού φυσικού πόρου. «Θέλαμε να δείξουμε, πως ο καθένας μας μπορεί να οικοδομήσει ένα βιώσιμο μέλλον» ανέφερε η Αφσανέ Μπασίρ - Πουρ.

Η επιλογή του νικητή και των τριάντα καλύτερων διαφημίσεων έγινε  από κριτική επιτροπή που αποτελούνταν από  γνωστούς επαγγελματίες του τομέα της  επικοινωνίας,  υπό την καθοδήγηση  του διάσημου Γάλλου διαφημιστή Ζακ Σεγκελά. Το   χρηματικό έπαθλο των 5000 ευρώ  δόθηκε στον νικητή  από την Πριγκίπισσα της Δανίας σε  τελετή που πραγματοποιήθηκε  στην Κοπεγχάγη.

Από την Ελλάδα υπήρξαν δεκάδες συμμετοχές, ενώ ανάμεσα στις 30 καλύτερες συμμετοχές  , οι οποίες παρουσιάζονται στην έκθεση, ήταν  αυτή του Γιώργου Παντούλα με τίτλο «Save».  

Ο διαγωνισμός αποτέλεσε μέρος της συνολικής εκστρατείας των Ηνωμένων Εθνών υπό τον γενικό τίτλο «Το Μέλλον που Θέλουμε»,  η οποία ολοκληρώθηκε με τη Διάσκεψη Ρίο +20 του 2012 για την Αειφόρο ανάπτυξη και το Περιβάλλον.

Το Περιφερειακό Kέντρο Πληροφόρησης του ΟΗΕ (UNRIC) με έδρα της Βρυξέλλες,  ιδρύθηκε το 2004 και καλύπτει για θέματα επικοινωνίας και πληροφόρησης 22  ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσα στις οποίες η Ελλάδα και η Κύπρος. Το UNRIC  «μιλάει» 13 γλώσσες ανάμεσα στις οποίες και ελληνικά.

Περισσότερα για τον διαγωνισμό διαφήμισης με θέμα το νερό στο http://www.dropbydrop.eu